30 éve már annak, hogy Magyarországon is a nyugati mintára szerveződnek a dolgok és alakul az élet. Gomba-mód szaporodnak a márkanevek, amelyekről elsőre nem biztos, hogy meg tudjuk mondani, melyik országhoz tartozik a tulajdonosa. A Heavy Tools táska mellett, egyéb ruházati termékeket is forgalmaz és bár az angol nyelvű márkanév alapján gondolhatnánk azt, hogy egy amerikai cégről van szó, valójában egy magyar vállalkozás áll mögötte.
Az eredeti céget még 1980-ban alapították, majd 2002-ben került magyar kezekbe a ruházati és kiegészítő szegmens. A sportos gyökerekből idővel kifejlődött a márka ma is ismert, prémiumminőségű utcai stílusa. Célközönségként az aktív életet élő 25-45 éves korosztályt határozták meg. Ez meg is látszik a taskaweb.hu webáruházban található Heavy Tools táska kínálaton is.
A nagyjából 75 terméket felvonultató lista minden darabja arról árulkodik, hogy igényes, lendületes, a divatra fogékony embert keres, akit hosszú éveken át hűen szolgálhat. Találhatunk 13.000 Ft-ért sötétszürke, szolid, de minőséget sugalló hátizsákot éppen úgy, mint divatos piros női Heavy Tools táskát, amiért 8.000 Ft-ot kell fizetni.