Minden kereskedelemben valamennyire jártas ember tudja, hogy a kiskereskedelem mögött meghúzódik egy másik világ. Ezen logika folytán megállapíthatjuk, hogy a parfümöket árusító kisebb egységek az úgynevezett illatszer nagykereskedelem valamelyik szereplőjétől szerzik be az árut.
Általában ma már ennek egy része is online intéződik, nem kell hozzá fizikailag a raktárakat átkutatni, ha valamit rendelni szeretnénk. A vásárlás általában regisztráláshoz kötött, amihez vállalati adatokat szokott kérni a rendszer.
Mindez lehet, hogy elsőre bonyolultan hangzik, de rutinfeladatról van szó. Sok helyen minimális rendelést is megszabnak, ami forintban van meghatározva. Az illatszer nagykereskedelem még ezzel együtt is remek hátteret biztosít a parfümök árusításával foglakozó kisebb egységeknek, mert jóval egyszerűbb a termékek beszerzése általuk.
A kínálat pedig igazán nem ad panaszra okot, hiszen több száz, de az sem ritka, hogy több ezer termék közül választhatunk. Az egészben a legjobb, hogy online rendszerről van szó.