Veszélyben a remarketing jövője

remarketing

Biztosan feltűnt már sokaknak, hogy miután egy internetes oldalról rendelt valamit, utána a felbukkanó hirdetések ugyanarról a cégről, weboldalról, termékről szóltak. Ez a remarketing nevű technika.

Mivel az illető már találkozott a termékkel, esetleg meg is rendelte, már sokkal könnyebben meg lehet győzni arról, hogy ismét meglátogassa a már ismerősnek mondható oldalt. Azonban, mostanában egyre nehezebb lesz ennek alkalmazásával vásárlókat vonzani, hiszen számos akadály jelentkezhet.

Elsősorban, már évek óta jelen van az Adblock nevű program, ami nemrégiben telefonon is elérhetővé vált, ez szinte teljes mértékben kizárja a hirdetések megjelenését.

Emellett gátló hatással van a remarketing által hirdető vállalatokra a sütik használata, hiszen nem engedik a cégeknek, hogy lekövessék a honlap látogatóinak lépéseit, ami egyébként segítene nekik megtalálni a vásárlók szokásaihoz a lehető legközelebb álló ajánlatokat. Még gondot okoznak a prémium előfizetések is, amelyek célja szintén a különféle hirdetések blokkolása.